Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lutego 2013

Makaron z brokułem :)

Nareszcie przekonałam się do brokułów i bardzo mnie to cieszy.Kiedyś były dla mnie tylko "drzewkiem"bez smaku,ale odkąd zaczęłam robić z nich sałatki i dania na ciepło bardzo często po nie sięgam.Dziś zrobiłam sałatkę,którą mimo dodatku majonezu,mój M.zjada na ciepło :) Jest smaczna i kojarzy mi się z wiosna,na którą czekam z utęsknieniem:)


makaron kokardki 
2 małe brokuły
kilka pomidorków koktajlowych - kroję na połówki
puszka kukurydzy
3 - 4 jajka ugotowane na twardo -kroję w grubą kostkę
majonez
sól i pieprz

Makaron gotuję w osolonej wodzie,odcedzam,studzę. To samo robię z brokułami tym razem gotując je do miękkości,tak,żeby rozpadły się podczas mieszania z makaronem.Wystudzone dodaję do makaronu.Dorzucam resztę składników,mieszam z majonezem,doprawiam pieprzem i jeśli potrzeba solą.Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Jadłem bardzo dawno temu. Teraz bym pochłonął! Uwielbiam! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nie lubiłaś brokułów ?? ja je uwielbiam od dziecka :)) w każdej postaci!! sałatka musi być pyszna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu po prostu sie ich nie jadalo,dlatego nie bylam przyzwyczajona do smaku.Siegnelam po nie z ciekawosci jakis czas temu,gdy kolezanka chcac zgubic pare kg jadla glownie brokuly-sprobowalam raz,smakowaly i od tej pory do nich wracam:)

      Usuń
  3. ja też nie lubię brokułów ale mam łasucha w domu który je wcina więc przepis przyda się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sałatki brokułowe, takiej jeszcze nie robiłam. Czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)