Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 kwietnia 2013

Sałatka z kapusty pekińskiej z fetą i nie tylko :)

Sałatki obowiązkowo pojawiają się u mnie na Wielkanocnym śniadaniu.W tym roku nie mogło być inaczej.Tą wymyśliłam sama,chciałam,żeby była lekka,wiosenna i inna niż do tej pory robiłam.I tak się zajęłam jej przygotowywaniem,że zapomniałam dodać czerwoną paprykę.Zorientowałam się zbyt późno,gdy po sałatce nie było już śladu.No cóż,zdarza się :)


1 kapusta pekińska
2 pomidory
mały kawałek ogórka"węża"-można pominąć
1 czerwona papryka - ja zapomniałam,ale była w planach
1 puszka czerwonej fasolki
1 puszka kukurydzy
ser feta
pół czerwonej cebulki
natka pietruszki
sól,pieprz do smaku
majonez

Kapustę siekam drobno,pomidory sparzam,zdejmuję skórkę i kroję w kostkę.Cebulę,ogórek i fetę również kroję w kostkę,ser niezbyt drobno.Gdybym pamiętała o papryce,też pokroiłabym ją w kostkę.Wszystkie składniki łączę w misce,doprawiam do smaku,dodaję drobno posiekaną natkę pietruszki i majonez.Smakuje tuż po przygotowaniu,niekoniecznie musi się przegryzać.Smacznego!!!

8 komentarzy:

  1. Robię identyczną! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam,że mój przepis jest jedyny i niepowtarzalny hahah:)Prawda,że smaczna?

      Usuń
  2. Fet nadaję charakteru tej sałatce, zapisana do wypróbowania :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszności :) lubię takie sałaki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smaczna;)polecam

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)