Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 czerwca 2013

Smoothie z brzoskwiń z kokosem :)

Bardzo fajne,delikatne smakowo smoothie w sam raz na lato-z kostką lodu dla ochłody:)


4 dojrzałe brzoskwinie lub puszka brzoskwiń-u mnie ta druga opcja,same owoce,bez syropu
250 ml mleczka kokosowego
opcjonalnie miód lub cukier do smaku,choć dla mnie smoothie wyszło wystarczająco słodkie więc pominęłam
sok z cytryny-sporo soku,można zetrzeć również trochę skórki,żeby smoothie nabrało wyrazistości
kostki lodu

Brzoskwinie,jeśli z puszki odsączam,jeśli świeże obieram ze skórki,kroję na mniejsze kawałki i blenduję,dodaję mleczko kokosowe i sok z cytryny oraz lód i gotowe :)Można kostki lodu rozkruszyć miksując z całością. Smacznego!!!

9 komentarzy:

  1. W prostocie siła :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz na drugie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy olejek kokosowy jest absolutnie niezbędnym składnikiem?;) bo średnio za nim przepadam, ale reszta przepisu jest jak najbardziej do wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zastąpić jogurtem naturalnym,ale wtedy będzie inny smak,a kokos jednak uatrakcyjnia tą wersję,ale oczywiście wybór należy do Ciebie.Jak się doda sporo cytryny to kokos nie jest wtedy mdły,bo domyślam się,że ten posmak Ci nieodpowiada.

      Usuń
  4. Pod parasolem na plaży taki chętnie bym wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo orzeźwiające :) a przy tym doskonałe w smaku :D

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)