Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 lutego 2015

Surówka z sałaty rzymskiej z awokado :)

Pyszna,chrupiąca surówka,którą można podać solo,jako lekką przekąskę,ale równie dobrze pasuje do obiadu.Właśnie z tą surówką podałam ruskie naleśniki(klik).Zapraszam :)


    źródło przepisu - tu z moimi zmianami

sałata rzymska
kilka pomidorków koktajlowych
mała puszka kukurydzy
1 awokado
kawałek ogórka "węża"
natka pietruszki
1 szalotka

    sos:

oliwa z oliwek 
sok z limonki do smaku
kilka kropli tabasco
sól i pieprz do smaku

Sałatę płuczę i kroję drobno(jeśli uda się ją porwać,to polecam),dodaję połowki pomidorków,odsączoną kukurydzę,awokado pokrojone w kostkę,ogórką w kostkę i drobno posiekaną natkę.Całość polewam sosem po wymieszaniu wszystkich jego składników.Smacznego!!!

27 komentarzy:

  1. Pyszna. Człowiekowi w lutym brakuje takich surówkowych smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda. Muszę znów zakupić awokado i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna surówka :) Koniecznie musimy spróbować wersji z awokado:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbia sałatki z awokado:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wszelkie surówki. Są idealne do obiadu lub na kolację. Chętnie sobie taką przygotuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszna sałatka, tylko czy można zastąpić sałatę rzymska np lodową?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemuż by nie?rzymska zdrowsza,moim zdaniem,ale użyć można jaką się lubi i którą łatwiej dostać:)

      Usuń
  7. Przepadam za takimi salatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awokado jest wiec i ja dołącze!!! Pyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeżo i smacznie!! Bardzo lubię takie surówki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkieg rodzaju surówki, Twoja mnie kusi i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Och tak,wiosny się chę mnie też,tym bardziej,że wiatr mi tu paskudnie wieje za oknem:(

      Usuń
  12. Na takie kolorowe sałatki zawsze jesteśmy na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zapachniało mi wiosną !!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jak mi tęskno już do prawdziwej sałaty z gruntu, pomidorów z krzaczka i ogórków z grządki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie surówki to ja mogę zajadać, samo zdrowie zimą szczególnie kiedy witaminy są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako, że surówki i sałatki to moja słabość kulinarna, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka kolorowa :) ślinka aż cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)