Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 września 2017

Sok z wyciskarki z buraczków, marchwi i pomarańczy :)

Zapraszam na szklankę zdrowego soku.


3 średnie buraki
7 niedużych marchewek
2 soczyste pomarańcze


Opłukane buraczki i marchewki pozbawiam skórek, kroję na mniejsze kawałki.
Pomarańcze obieram ze skórki i dzielę na cząstki, usuwam pestki, jeśli są.
Wszystkie składniki wyciskam na sok.
Sok odstawiam na chwilę, a przed podaniem do każdej porcji dolewam 10% wody.
Smacznego!!!

Właściwości zdrowotne: burakówmarchewki oraz pomarańczy - klikamy w wybrany produkt.

9 komentarzy:

  1. Zamiast pomarańczka zawsze dodajemy jabłko ale tak też musimy spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ostatnio burak z selerem i jabłkiem oraz marchewką:) muszę spróbować z pomarańczą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Burak i pomarańcza to jedno z moich ulubionych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi smaka na taki sok :D Przyznam że już dawno nie robiłam, a z dodatkiem pomarańczy musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo zdrowie! Uwielbiam sok z buraków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takimi dodatkami też jeszcze nie próbowałam. faktycznie ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pychotka:) Zainteresowanych zapraszam również do obserwowania bloga https://pigulagotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)