Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 marca 2014

Liebster Blog Award :)

Dostałam ostatnio 4 nominacje do Liebster Blog Award-bardzo serdecznie dziękuję. Pragnę również przeprosić,że z opóźnieniem zabieram się za odpowiadanie na pytania,ale brak czasu,niestety,nie pozwolił mi na wzięcie udziału w zabawie tuż po otrzymaniu nominacji.
Zabawa polega na podaniu odpowiedzi na pytania,ułożeniu własnych 11. pytań i nominowaniu kolejnych 11 blogów-nie można w rewanżu nominować bloga,od którego otrzymało się nominację.Zabawa ma służyć zdobyciu większej ilości osób odwiedzających bloga.Zapraszam serdecznie autorki/autorów nominowanych przeze mnie blogów do wzięcia udziału w zabawie:)

Pierwsza nominacja pochodzi od Paulii z bloga http://codobregodzis.blogspot.co.uk/2014/02/liebster-blog-award-pierwsza-nominacja.html

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    kontakty mailowe w sprawach kulinarnych z Mariką

2. Ulubiona potrawa?
    nie umiem wskazać jednej,ale wszelkiego rodzaju dania z makaronem oraz sałatki są zawsze mile    widziane

3. Do czego masz największą słabość?
    do apaszek,chustek,lakierów do paznokci,książek kulinarnych-jeśli nie kupię,to choć przejrzę dogłębnie

4. Twoje hobby to...?
    brak czasu = brak hobby

5. Ulubiony kosmetyk?
    nawilżający krem do twarzy,odżywka do włosów z wyciągiem z migdałów

6. Jaką książkę mogłabyś polecić?
    nie czytuję ostatnio dla relaksu

7. Co kojarzy Ci się z dzieciństwem?
    ćwikła do obiadu,bajki opowiadane przez Tatę,domowe ciasto na niedzielę,suszenie jabłek rozwieszon-
    ych w kuchni i kromka chleba z musztardą zjadana w ukryciu,żeby Mama się nie złościła-uwielbiałam
    musztardę,a nie pozwalano mi jej często jeść

8. Trampki czy szpilki?
    szpilki na wyjście,na codzień zdecydowanie coś bardziej komfortowego,ale niekoniecznie trampki

9. Jaką cechę charakteru cenisz u innych?
    prawdomówność,szczerość,uczciwość

10. Jeśli mogłabyś cofnąć czas,co byś zmieniła?
     zrobiłabym wcześniej prawo jazdy

11. Czego się najbardziej boisz?
      traktuję pytanie z przymrużeniem oka i odpowiadam,że zakalca w cieście dla gości :)

Nominacja od Renaty  http://www.apetytnawiecej.pl/2014/03/liebster-blog-award.html

1. Czy to Twoja pierwsza nominacja w Liebster Blog Award?
    nie,Twoja nominacja jest trzecią,a w sumie byłam nominowana 6 razy

2. Jak wiele czasu tygodniowo poświęcasz na "blogowanie"?
    zdecydowanie za mało niż bym chciała,marzy mi się dodawanie postów codziennie :)

3. Skąd czerpiesz pomysły na kolejne potrawy?
    często z książek kulinarnych,z własnych notatek,niekiedy wymyślam przepisy sama

4. Najdziwniejsza potrawa, którą jadłaś/łeś?
    pierogi z yukki - jakkolwiek to brzmi,były naprawdę pyszne

5. Dla kogo gotujesz?
    dla najbliższych najczęściej

6. Czy kulinarna pasja powiązana jest z zawodem, który wykonujesz/wykonywałaś/łeś?
    nie

7. W przygotowywaniu jakich potraw najlepiej się odnajdujesz?
    szybkich

8. Czy masz jakieś słabsze, kulinarne strony?
    och tak,wciąż nie czuję się pewnie w pieczeniu mięs i w ciastach drożdżowych

9. Co interesuje Cię poza kulinarną przestrzenią?
    lubię przeglądać magazyny wnętrzarskie,jeśli miałabym więcej wolnego,to zapewne zajęłabym się    ręcznymi robótkami

10. O jakiej tematyce książki najchętniej zabierasz w długą podróż?
    z tym mam problem,bo nie lubię czytać w podróży,ale gdybym lubiła,to zapewne byłoby to coś z  "sensacji"


11. Jaki film możesz mi polecić, jako wart obejrzenia?
    Mr Brooks, 21, Plan doskonały - trzy,które od razu nasunęły mi się na myśl


1.  Co sprawia Ci w kuchni największy problem?  
     mam małą kuchnię i to jest mój największy problem z nią związany

 2.  Czego najbardziej chciałbyś/chciałabyś się nauczyć?
     pieczenia mięs i ciast drożdżowych
  
 3.  Czego nie lubisz robić?
      kanapek,zakupów przedświątecznych 
  
 4.  U kogo chciałbyś/chciałabyś pobierać lekcje gotowania?
      nigdy się nad tym nie zastanawiałam,ale miło by było mieć okazję poduczyć się pod okiem mistrza
  
 5.  Jaki rodzaj kuchni najbardziej lubisz? 
     na codzień szybkiej i nieskomplikowanej,bez zbędnych udziwnień

 6.  Robienie której potrawy przynosi Ci najwięcej radości?
     tej,której przygotowanie sprawia mi trudność,a jak się już uda to wtedy pękam z dumy,a mam na myśli pieczenie mięs

 7.  Jaka jest Twoja ulubiona restauracja?
     nie mam takiej

 8.  Czy zdarza Ci się jeść fast foody?
     taaaak,ale tylko własnoręcznie przygotowanych w domu :) 

 9.  Czego chciałbyś/chciałabyś spróbować?
     dania przyrządzonego przez sławę w świecie kulinarnym


1. Najpiękniejsze słowo to... 
    trzy magiczne-proszę,dziękuję,przepraszam

2. Ulubiona potrawa z dzieciństwa to...
    pierogiiiii !!!!

3. Zaczęłam prowadzić blog, ponieważ...
   ten super pomysł podsunęła mi Marika

4. Co oznacza dla mnie słowo "fit"?
    fit to dla mnie osoba uprawiająca sport i prowadząca zdrowy tryb życia

5. Ulubione śniadanie w wersji light, to...
   musli z jogurtem naturalnym

6. Najlepiej relaksuję się...
   w ciszy,a jeśli dodatkowo mam możliwość wygrzania się na słońcu,to jestem cała w skowronkach

7. Mam piękny, świeży filet z łososia więc przygotuję...
   upiekę z ziołami w piekarniku

8. Blog z którego czerpię najwięcej inspiracji, to...
   odwiedzam wiele,wiele mnie zachwyca

9. Nominacja do Liebster Blog Award była dla mnie...
   miłą niespodzianką

10. Najwięcej radości sprawia mi...
  uśmiechnięta buzia mojego dziecka

11. Bez ... nie ruszam się z domu!
    kluczy do domu :)

    A to moje pytania:

1. Czy wzięłabyś udział w kulinarnym show w tv?
2. Opalanie na słońcu,na solarium,samoopalacz,czy może brak opalenizny najbardziej Ci odpowiada?
3. Które święta bardziej lubisz pod względem kulinarnym-Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
4. Nigdy nie ugotowałaś/piekłaś?
5. Raczej mięsko czy warzywka?
6. Kuchnię jakiego kraju chciałabyś poznać"od kuchni"?
7. Ulubiona postać z kulinarnego świata?
8. Najlepszy sposób,aby wzmocnić organizm na wiosnę,to...
9. Koszmar z przedszkolnego menu,to...
10.Twoja największa wpadka kulinarna.
11.Urlop lubisz spędzać aktywnie,czy raczej wolisz poleniuchować?

  Nominowane przeze mnie blogi:

1.http://www.nietadieta.pl
2.http://wyzwaniakuchenne.blogspot.co.uk
3.http://kuchniazonyfotografa.blogspot.co.uk
4.http://zielone-smazone-pomidory.blogspot.co.uk
5.http://cosiedziwgarnku.blogspot.co.uk
6.http://bonappetitng.blogspot.co.uk
7.http://tableonfire.blogspot.co.uk
8.http://panipanismithwkuchni.blogspot.co.uk
9.http://wkuchennejkrainie.blogspot.co.uk
10.http://www.brulionspadochroniarza.pl
11.http://kuchniakropka.blogspot.co.uk

6 komentarzy:

  1. No to się napracowałaś Moja Droga! Jak widać nominacje mogą stanowić nie lada wyzwanie - jestem pełna uznania dla wykazanego zaangażowania!:)
    Też najlepiej odnajduję się w szybkich, nieskomplikowanych kulinarnych propozycjach, natomiast pierogi z yukki zabrzmiały intrygująco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to ja się mogę napracować-sama przyjemność:)))

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi :) Wszystkie bardzo interesujące :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)