Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 stycznia 2015

Chleb z bananem i wiórkami kokosowymi z maszyny :)

Chleb jest dość zwarty i niesłodki mimo dodatku banana i wiórków.Dobrze komponuje się z twarogiem lub jako tost z masłem.


   przepis na chleb o wadze 675g=1 1/2 lb

1 jajko
125 ml mleka
1 duży dojrzały banan - rozgniatam widelcem
3 łyżki masła
3 łyżki miodu
40 g wiórków kokosowych
3/4 łyżeczki soli
25 g płatków z otrębów pszennych - jak na zdjęciu
225 g mąki pełnoziarnistej pszennej
250 g mąki pszennej chlebowej
2 1/4 łyżeczki drożdży instant do użycia w maszynie

Wszystkie składniki odmierzam miarkami dołączonymi do maszyny i wrzucam w kolejności sugerowanej w instrukcji.Ustawiam opcję chleb pełnoziarnisty i średni stopień wypieczenia.Smacznego!!!


13 komentarzy:

  1. Jakie fajne smaki, z wiórkami jeszcze ie jadłam, ale wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna propozycja na śniadanko i coś w sam raz dla mojego Urwisa,który za twaróg czasem dałby się pokroić. Dam znać jak mi wyszedł chlebek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, tez muszę upiec chlebek bananowy, jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wiórkami kokosowymi.... pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze kusiła nas ta maszyna do wypiekania chleba, a szczególnie ta, gdzie można nastawić sobie godzinę pieczenia tak, żeby jak się rano wstanie to pieczywo byłoby świeżutkie i cieplutkie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Muszę taki zrobić. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam odpuścić, ale chyba w końcu kupię maszynkę do wypieku chleba:)
    bardzo ciekawy przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam chlebki bananowe, piękny ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chleb z dodatkiem bananów jest pyszny :-) super Ci wyszedł :-) pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały chlebuś! Zjadłabym kromeczkę takiego chlebka ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajniutki :) Takiego jeszcze nie piekłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny chlebek :) dzięki dodatkowi banana chyba był w konsystencji bardziej wilgotny :) w każdym razie chętnie bym taki upiekła :)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)