Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 lipca 2017

Sok ze szpinaku z owocami z wyciskarki wolnoobrotowej :)

Zakup wyciskarki był dobrą inwestycją. Długo, bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem, w obawie, że zapał do robienia soków szybko minie, a mycie wyciskarki na dobre zniechęci mnie do jej używania. Jednak okazało się, że z montażem jak i demontażem wyciskarki nie ma najmniejszego problemu, czyści się ją łatwo, a soki są poprostu doskonałe. Zatem zapraszam na jeden z nich, na bazie szpinaku. O dobroczynnych właściwościach użytych składników możecie poczytać tu: szpinakwinogronagruszki oraz banany.


2 spore garście świeżego szpinaku
2 garście zielonych winogron
1 gruszka
2 banany



Wszystkie składniki płuczę, z bananów i gruszki zdejmuję skórkę.
Gruszkę oczyszczam z gniazd nasiennych i kroję na mniejsze kawałki.
Owoce wkładam w porcjach do wyciskarki, na koniec wyciskam szpinak - sitka w mojej wyciskarce szybko się zatykają włókienkami szpinaku, dlatego dobrze jest zostawić go na koniec.
Sok jest słodki, szpinak w smaku mało wyczuwalny więc jeśli ktoś nie jest przekonany do jego smaku na surowo, to w takim wersji nie musi się go obawiać.
Gotowy sok przelewam do szklanek i serwuję.
Smacznego!!!

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyciskarki, bo choruję na nią od ponad roku. Szklaneczkę takiego soku wypiłabym z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo nie kupowałam, bo obawiałam się, że za cena będzie niewspółmierna z częstotliwością użytkowania. Jednak model który kupiłam nie nadszarpnął bardzo budżetu, a soki są naprawdę pyszne i zdrowe.Nie żałuję zakupu, a dodam,że mam ją od kilku tygodni i tylko parę dni stała nieużywana:)

      Usuń
    2. A jaka to firma i model?

      Usuń
    3. Dziękuje, biegnę czytać o tym modelu w sieci :)

      Usuń
  2. Na taki soczek to i ja się skuszę :) Mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdrowe, pyszne soki. Są potężną dawką witamin! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)