Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 lutego 2018

Pyszna surówka ze świeżych buraczków :)

Do niedawna nie sądziłam, że buraczki można spożywać na surowo, no...poza sokami, ale żeby zrobić z nich surówkę? Tego nie brałam pod uwagę :) A wyszła naprawdę smaczna, jeśli tylko mam wszystkie potrzebne składniki, to bardzo chętnie ją przyrządzam. Zapraszam :)


    źródło przepisu - tu  ja nieco zmieniłam ilość składników dostosowując do własnych potrzeb

4 średnie surowe buraczki - obieram i ścieram na grubej tarce
1 - 2 jabłka - j.w.
2 średnie kiszone ogórki - kroję w kostkę
1/2 czerwonej cebuli - kroję w kostkę
2:1 majonez z jogurtem naturalnym - może być sam majonez ok.2 łyżki
1 -2 ząbki czosnku
1 łyżka soku z cytryny
pieprz do smaku

Wszystkie podane składniki mieszam, doprawiam do smaku, schładzam przed podaniem.
Smacznego!!!





8 komentarzy:

  1. Nie znam takiej surówki, a zapowiada się bardzo smacznie. Muszę wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi uwierzyć,że udało mi się Ciebie czymś zaskoczyć haha Miło mi,że skorzystasz z przepisu:)

      Usuń
  2. My buraki kochamy pod każdą postacią :D Dzisiaj na obiad będzie buraczany omlet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam za surowymi burakami, ale może w tej wersji będą mi smakować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam surowe buraki <3 Mają świetny smak, a dodatkowo są baaardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja buraczki akurat wcinam pod każdą postacią :D

    W wolnej chwili zapraszam do swojego kulinarnego świata ;-) https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)