Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 marca 2013

Sałatka z tuńczykiem i sałatą lodową :)

Nie będę się długo rozpisywać na temat przepisu,powiem tylko,że obok tej sałatki nie sposób przejść obojętnie :) Pierwszym konsumentem był mój Mąż i taki oto zostawił komentarz...
" - Smaczna?
  odpowiedzią była długa ciszaaa
 - Halo,Ziemia! I jak?Dobra?
 -Nie mogę przestać jeść.Jest zbyt dobra,żeby tracić czas na gadanie."
Tak więc,sami widzicie,nic dodać,nic ująć :)


1 sałata lodowa
2 puszki tuńczyka - u mnie w sosie własnym
pół czerwonej cebulki
2 pomidory
3 surowe ziemniaki
1 puszka kukurydzy
4-5 korniszonów
natka pietruszki
2-3 ząbki czosnku
3 łyżki majonezu + 3 łyżki jogurtu nat.
sól,pieprz
olej do podsmażenia ziemniaków

Sałatę płuczę i kroję na kawałki.Ziemniaki kroję na plastry(następnym razem pokroję w ósemki i podpiekę w piekarniku)i smażę na rozgrzanym tłuszczu na złoto,odsączam na ręczniku papierowym i dodaję do sałaty.Dorzucam kukurydzę,spażone i obrane ze skórki i pokrojone w kostkę pomidory,korniszony pokrojone w kostkę i cebulkę,oczywiście pokrojoną w kostkę.Tuńczyka odsączam i również dodaję do pozostałych składników.Majonez,jogurt,wyciśnięty czosnek,posiekaną natkę pietruszki i przyprawy mieszam i polewam sosem sałatę.Całość mieszam i odstawiam do przegryzienia.Mój przepis nieco odbiega składem od oryginału.Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. Ostatnio bardzo polubiłam tuńczyka w sałatkach, muszę spróbować! Wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)