Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 kwietnia 2014

Sałatka z kiełkami-wersja nr 2 :)

Na śniadanie idealna,zdrowa i lekka.A w połączeniu z gotowanym jajkiem można z powodzeniem zaserwować na świąteczny stół.Wersję nr 1 podawałam tu.


2 garście kiełków - u mnie z rzodkiewki
3 plastry ananasa
1 ząbek czosnku
trochę posiekanej natki pietruszki
żółty ser starty na grubej tarce - w ilości równej do ilości kiełków
oliwa
pieprz

Czosnek przeciskam przez praskę i mieszam z 2-3 łyżkami oliwy,doprawiam pieprzem.Kiełki,ananasa pokrojonego w kostkę oraz starty ser mieszam z sosem.Można dodać gotowane pokrojone w kostkę jajka lub podać je osobno do sałatki.Smacznego!!!

Surówkowo witamy wiosnę!

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł na taką sałatkę:) Wiosenna, smaczna i zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna. Chętnie skorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiełki królują u mnie przez cały czas i uwielbiam dodawać je do sałatek:)
    Twoja wygląda bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna :) znam połączenie ananasa z czosnkiem i bardzo nam smakuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszłam zobaczyć tę sałatkę, o której mi pisałaś na Pasta i Basta ;)
    Widzę, że też rzodkiewka jest grana :) Ale powiem Ci, że ja jednak z tych ostrych kiełków, to chyba jednak najbardziej lubię rzeżuchę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój ulubiony smak,ja rzodkiewkę lubię,tuż po wykiełkowaniu,później jakaś ostrzejsza mi się wydaje.W tej sałatce jest ok-dla mnie ok,co oczywiście nie musi pasować innym:)dzięki za odwiedziny,pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Mmmm...wyglada smakowicie :) a powiedz mi kochana te kielki to sama hodujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,sama osobiście wysypuję nasionka do naczynia do kiełkowania i codziennie przelewam je wodą,żeby pięknie kiełkowały i były bombą witamin,dla mnie i mojego męża:)a że na kanapkach trochę mi się już przejadły,to robię z nimi sałatki:)

      Usuń
  7. Świetnie wygląda i na pewno smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna i bardzo zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowita sałatka, tym bardziej, że uwielbiam kiełki! Pysznie i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. kiełki... ananas... nono.. bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw. Musiała być przepyszna

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiełki, sałatki uwielbiam jajo do tego nic więcej nie potrzebuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcie z kurczaczkami :) A sałatka... mmmm, pyszności!

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)