Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Pasta z jajek z chrzanem :)

Pyszna,szybka i prosta.Pomysł pochodzi od mojej bratanicy,której to własnoręcznie wykonana pasta została w okamgnieniu skonsumowana przez moich domowników.Mojej latorośli bardzo smakowała,wyjadała łyżeczką z miseczki,jak sałatkę:)Zapraszam.


proporcje można zmieniać wg.własnego smaku i zapotrzebowania,ja użyłam:

6 jajek ugotowanych na twardo
3 łyżeczki chrzanu 
majonez  
trochę pieprzu - opcjonalnie

Jajka ścieram na drobne wiórki,dodaję chrzan,mieszam z majonezem i lekko doprawiam pieprzem.Smacznego!!!

33 komentarze:

  1. Kurczę! Jak ja kocham pasty! Chyba postanowię taką zrobić :) Wyśmienicie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jajeczne pasty! pomysł z chrzanem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kanapeczkę chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, tak szybko, prosto a jak pysznie :-) lubię pasty kanapkowe i to bardzo :-) wypróbuję z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste rzeczy zawsze są najsmaczniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, czyli szybko i bardzo smacznie :) a jakie cudne zdjęcie - bajka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie,że zdjęcie się podoba,no i że pasta zyskała uznanie:)

      Usuń
  7. Lubię to połączenie, jajka i chrzan :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak tkwi w prostocie,zapraszam do wypróbowania,Madziu,w wolnej chwili:)

      Usuń
  8. Ale pyszności. Uwielbiam takie proste pasty jajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko ja również bardzo lubię pasty jajeczne,tą szybko zjadamy ilekroć się ona pojawi:)

      Usuń
  9. Pyszna pasta i to z bagietką!! bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dziecka jem pastę z jajek, ale jeszcze nie próbowałem takiej z dodatkiem chrzanu. Czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pasty do chleba, zwłaszcza te z jajek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spróbować, może mojemu młodemu przydanie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pastę z jajek robię ale inną dodatek chrzanu mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pasta jajeczna jest przepyszna, a z dodatkiem chrzanu na pewno smakuje jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymarzona pasta na śniadanie :) A chrzan zaostrza w niej smak. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysl wydal mi sie swietny dopiero po sprobowaniu,wczesniej na taki nie wpadlam haha

      Usuń
  16. Z chrzanem bardzo lubię :) Aguś zdjęcie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)tez jestem zadowolona ze zdjecia,choc patrzac okiem fachowac pewnie kryje sie w nim masa bledow:)

      Usuń
  17. Nie dziwię się że dziecko wyjadało z miseczki, bo sama bym tak robiła. Fajna pasta na chlebek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. chrzan nie jest czymś za czym specjalnie przepadam, ale ostatni raz jadłam go wieki temu więc może czas spróbować ponownie, bo nie ukrywam, że smaki zmieniły mi się dość mocno

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziecko wie co dobre. Wspaniała propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wykorzystam przy najbliższej okazji, bo bardzo lubimy takie smarowidła:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię wszelkie smarowidła na chlebuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :) widze, że podobnie masz jak ja, im dłuższy staz na blogu, tym lepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)są lepsze,ale ja wciąż nie jestem z nich do końca zadowolona patrząc okiem laika.

      Usuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)