Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 lutego 2014

Zupa - krem z cukinii z gruszką :)

Przepis przywieziony latem od Bratowej w końcu doczekał się realizacji.Powstała lekka i smaczna zupa z nutką gruszki.Dla mnie bomba:)A Wy co o niej sądzicie?


3 małe cukinie - moje były nieco większe od ogórka"węża"
2 - 3 małe gruszki
1 marchewka
1 cebulka
2 ziemniaki
masło do smażenia
rozmaryn
świeży koperek
sok z połówki cytryny
sól i pieprz do smaku
grzanki - opcjonalnie

Masło rozgrzewam w garnku i smażę na nim pokrojoną w kostkę cebulę do zeszklenia,dodaję marchew i ziemniaki pokrojone w kostkę.Po 5 min.dodaję pokrojone w kostkę cukinie,gruszki i doprawiam suszonym rozmarynem.Smażę ok.10 min,mieszając od czasu do czasu.Zalewam warzywa litrem wody,doprawiam solą i pieprzem i gotuję,aż składniki będą miękkie.Miksuję,dodaję posiekany koperek.Smacznego!!!

14 komentarzy:

  1. Krem z cukinii uwielbiam ale w połączeniu z gruszką jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej idealnie trafiłaś w me gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe połączenie :) intrygujące, a właśnie takie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zupka, świetny pomysł :)
    Masz u mnie kolejny plusik za moje smaki Aguś.
    Widzę, że odważyłaś się i wstawiłaś większe zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję:) Myślałam,żę sprawa ze zdjęciami jest skomplikowana,wymaga odpowiedniego formatu itp.ale skoro to takie proste,to staram się dodawać większe,jeśli się stosunkowo dobrze prezentują:)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie kremy na serduszkach pięknie podane. Pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie - inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robiłam z jabłkiem i była rewelacyjna. Latem wypróbuję z gruszkami jak będę miała swoje cukinie w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie zupy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zam takiej wersji zupy, ale jestem otwarta na nowe smaki i chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremu z cukinii jeszcze nigdy nie jadłam. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe zestawienie smakowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bajeczna kompozycja smaków

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)