Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 listopada 2014

Pozytywna zabawa - dzień piąty :)

Nareszcie weekend:)cała rodzinka w domu,a zatem...

1. wspólne śniadanie,a potem razem lecimy na basen - fajnie,rodzinnie i bardzo pozytywnie

2. przemeblowany pokój pozwala mi na dekorowanie - fotki itp.kobiece i miłe zajęcie

3. razem z małolatem pieczemy ciasto - on bardzo lubi asystować w kuchni,a ja bardzo lubię rozmowy z nim podczas tej asysty,także pozytywy płyną dla nas obojga


   zdjęcie mojego autorstwa-fajną miałam modelkę/modela?

3 komentarze:

  1. Mój młody też ciągle ze mną w kuchni :) Asystent pierwsza klasa :)) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspólne śniadania z rodzinką to najlepsze rozpoczęcie weekendu. U nas jest ono obowiązkowe:) Takie celebrowanie chwil jest na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście pozytywne przeżycia, czas spędzony z rodziną jest bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)