Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 listopada 2014

Pozytywna zabawa - dzień siódmy :)

Dotarłam do celu:)ostatni dzień zabawy przypadł na pierwszy dzień tygodnia,dziś też nominuję kolejne trzy blogi do udziału w zabawie.

1. poniedziałek,wcale nie szewski,zaczął się pozytywnie,bo zamierzam zacząć ćwiczyć-brzmi to,jak coś odległego i choć to przyszłość,to wpisuję na listę pozytywów,bo wtedy mam większą mobilizację

2. krótki,poranny spacer-oddycham rześkim powietrzem i cieszę się jesiennymi promieniami słońca

3.z ogromną radością nominuję do zabawy autorki trzech blogów-uznaję ten punkt,jako pozytyw.Mnie zabawa mobilizowała do działania i mam nadzieję,że na innych też będzie miała pozytywny wpływ

Zatem nominuję :

Olę z bloga Kulinarne zapiski Olki -Ola,teraz już wiesz,że taka zabawa istnieje i masz okazję wziąć w niej udział.Mam nadzieję,że nominacją spawiam Ci frajdę:)

Marylę z bloga Addicted to passion - kochana,u Ciebie zawsze pozytywnie,podziel,się tym z nami,zapraszam Cię do udziału w Pozytywnej zabawie:)

Ewelinę z bloga Słodki przepiśnik Eweliny - sama nazwa wskazuje,że będzie pozytywnie.Zapraszam do zabawy:)

Waszym zadaniem będzie zapisywanie trzech pozytywów przez 7 dni tygodnia,a następnie,w ostatnim dniu zabawy nominowanie kolejnych trzech blogów:)


  zdjęcie własnego autorstwa

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :-) Mam nadzieję, że dotrwam do końca zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ewelinko i Olu cieszę się,że przyjęłyście zaproszenie,mam nadzieję,że trzecia duszyczka też się skusi:)

      Usuń
  3. Tyle znalazłaś pozytywów, jesteś mega pozytywną jednostką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywna zabawa wyostrzyła mi zmysły-widzę więcej pozytywów i wogóle jakoś tak radośniej się zrobiło:)))

      Usuń
  4. Agus kochana, przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje, ale mialam mega zakrecony tydzien, dobrze ze mi sie przypomnialas. Rozwaze twoja propozycje, ale nie obiecuje, bo mam ostatnio mega wielki natlok rzeczy do zrobienia a o ile dobrze zrozumialam, to trzeba codziennie pisac posta z pozytywami tak? W razie gdyby mi sie nie udalo wywiazac to prosze cie nie obraz sie. I bardzo mi milo, ze akurat o mnie pomyslalas, i mnie nominowals. Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie będę się gniewać,no worries:)ja postów nie dodawałam codziennie,ale jednak przez siedem,nawet losowo wybranych dni trzeba coś napisać o pozytywach:)jak znajdziesz czas i ochotę,to zapraszam:)buziak***

      Usuń
  5. Nie pogratulowałam Ci je jeszcze realizacji zadania:) Spisałaś się wspaniale - pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)