Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 listopada 2014

Pozytywna zabawa - dzień trzeci :)

Prawie półmetek-trzeci dzień zabawy właśnie się zaczyna.Jaki on będzie?Bardzo pozytywny,bo...

 1. miało padać,a nie pada i w dodatku słońce zaczyna przebijać się przez chmury

 2. zaplanowałam pyszny,kolorowy obiad,którym mam nadzieję,zaskoczę męża.Wprawdzie to dopiero nastąpi,ale jestem pozytywnie nakręcona na przygotowania:)

 3.symptomy przeziębienia odeszły w siną dal,dreszcze i bóle mięśni minęły,a to powód do radości przecież


     zdjęcie własnego autorstwa

3 komentarze:

  1. Super! Mam nadzieję, że wyjdzie Ci super danie :) Coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na przepis tego pysznego dania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecie :) nie wiedziałam że jest taka zabawa....

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)