Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 lipca 2013

Czereśnie i banan ukryte pod kruszonką :)

Moje pierwsze crumble,w nowozakupionych kokilkach-pyszne wyszło,brakuje tylko lodów waniliowych do podania.Będą następnym razem,bo już wiem,iż mimo że pierwsze,to nie ostatnie crumble,jakie zrobiłam:)


porcja na 4 kokilki
banan
po 8-10 czereśni do 1 kokilki
listki mięty do dekoracji - opcjonalnie
5 dkg masła + 7,5 dkg mąki + 5 dkg cukru - mieszam w misce i powstaje kruszonka,którą posypuję crumble w kokilkach

Piekarnik nagrzewam do 200 stopni.W międzyczasie płuczę i dryluję czereśnie,wkładam po 8-10 przepołowionych do kokilki,dodaję po 2 plastry banana,przekrojone na pół.Posypuję kruszonką i zapiekam 30 min.Upieczone dekoruję listkami mięty i połówkami palsterka banana.Proponuję podać do nich lody waniliowe i serwować,gdy crumble jest jeszcze ciepłe.Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Śliczne kokilki! I jakie pyszności w nich zawarte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam je kupić,kolor przykuł moją uwagę:)Dzięki:)

      Usuń
  2. piękne kokilki ;) i crumble mmm :) ja tez bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale przygotowałam je bez namysłu-mąż na diecie,nie je słodyczy,nie ma kto pomóc w jedzeniu:)))

      Usuń
  3. pyszności :) zjadłabym!! a kokilki cudne!

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)