Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 lipca 2013

Makaron z awokado i chili :)

Szybka i smaczna propozycja na kolację lub obiad.Po raz pierwszy jadłam awokado z makaronem i przyznaję,że połączenie okazało się całkiem"zjadliwe":)


ok.20-25 dkg makaronu
1 awokado
2 ząbki czosnku
1 cebula
olej do podsmażenia
1 łyżka białego,wytrawnego wina
suszone płatki chili
sok z cytryny do skropienia awokado
natka pietruszki
śmietana-ilość wg.uznania

Makaron gotuję w osolonej wodzie.Na patelni rozgrzewam olej i podsmażam pokrojoną w kostkę cebulę i wyciśnięty przez praskę czosnek.Gdy nabiorą złotego koloru dolewam łyżkę wina-lekko podgrzewam do wyparowania wina.Awokado obieram ze skórki,kroję w kostkę i skrapiam cytryną,żeby zachowało kolor.Do podsmażonej cebulki z czosnkiem dodaję ugotowany makaron,doprawiam płatkami chili,dodaję awokado,natkę pietruszki oraz śmietanę,mieszam i danie gotowe.Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Fajne połączenie! Makaron mogę jeść ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też-poza tym makarony dają dużo możliwości więc można wybierać i przebierać:)

      Usuń
  2. Makaron kocham w każdej postaci, ale z awokado i chilli (jednocześnie) jeszcze nie próbowałam! Ciekawy smak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,ja właśnie dokończyłam pozostałość z wczoraj-odsmażony smakuje jeszcze lepiej,niż świeżo zrobiony:)

      Usuń
  3. Uwielbiam awokado, pyszny makaron ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda. Ja dzisiaj będe mieć ten makaron w pieczarkowej:)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)