Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 lipca 2013

Sałatka z cykorią i serem pleśniowym :)

Rzadko sięgam po cykorię,jakoś zapominam o niej,a przecież tak ładnie komponuje się z warzywami czy owocami.Tym razem skusiłam się na sałatkę,bo dodatek sera pleśniowego sprawił,że nie mogłam się jej oprzeć:)


2 cykorie
kilka listków sałaty lodowej - kroję dość drobno
po pół czerwonej i pomarańczowej papryki - kroję w kostkę
kawałek ogórka szklarniowego  -kroję w kostkę
15 dkg sera pleśniowego-u mnie Danish Blue,kroję w kostkę
mała czerwona cebulka - kroję w ćwierćplasterki
3 łyzki oliwy z oliwek + 1-2 łyżki octu winnego
sól i pieprz do smaku

Cykorię dzielę na pojedyncze listki,płuczę,odsączam,a nastepnie rozkładam pojedynczo na półmisku. Pozostałe składniki sałatki mieszam i przekładam na cykorię(można układać warstwami na listkach cykorii).Z oliwy i octu winnego oraz soli i pieprzu robię sos,którym polewam sałatkę na półmisku.Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Doskonała sałatka! Właśnie na taką mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z serem musiała smakować wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)