Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 lipca 2013

Lekko kwaskowa surówka obiadowa :)

Do jej zrobienia zachęcił mnie przepis z "Kuchni polskiej"Małgorzaty Puzio-surówka może być do białego mięsa,takiego,które proponowałam wczoraj,ale myślę,że nadawałaby się również do mięs z grilla.Przypadł mi do gustu lekko kwaskowy w smaku sos,który nadaje charakteru całości.


1 kapusta pekińska
1 por
2 jabłka
  sos:
po 1 łyżce octu winnego,majonezu i śmietany lub tak jak u mnie jogurtu naturalnego
sól i pieprz,zioła prowansalskie do smaku-ja zamiast mieszanki ziół dałam natkę pietruszki i oregano oraz pieprz do smaku,soli używam bardzo mało,a do surówek/sałatek zazwyczaj nie dodaję

Kapustę oczyszczam,kroję na wąskie paseczki,umytego pora kroję na ćwierćplasterki,a obrane jabłka ścieram na grubej tarce.Składniki sosu mieszam w miseczce i polewam nim pozostałe składniki,mieszam i gotowe:)Smacznego!!!

2 komentarze:

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)