Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 października 2014

Kurczak w sosie musztardowym :)

Prosty pomysł na pyszny obiad,z piersi lub udek kurczaka,zaczerpnęłam z książeczki "Przysmaki z kurczaka".Do przepisu wprowadziłam niewielkie zmiany.


2 pojedyncze piersi kurczaka
3 ząbki czosnku - przeciskam przez praskę
1/2 l bulionu drobiowego
3 łyżeczki musztardy Dijon
2 łyżeczki sosu worczester
zioła prowansalskie
1/3 łyżeczki sosu tabasco
pieprz do smaku - opcjonalnie
tłuszcz do smażenia

Bulion mieszam z czosnkiem,musztardą i 2 sosami. Mięso kroję w kostkę,oprószam ziołami prowansalskimi i pieprzem i obsmażam na rozgrzanym tłuszczu.Dolewam bulion,przykrywam,zmniejszam ogień i duszę potrawę,aż sosa zacznie gęstnieć i nieco zdredukuje swoją objętość.Podaję tuż po przygotowaniu.Smacznego!!!

14 komentarzy:

  1. ale pyszny obiadek ! aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obiad! Tylko brakuje mi czegoś zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielone w sensie surówki?było,było,tylko nie dodałam do posta:)

      Usuń
  3. Pierś z kurczaka lubię w każdej formie. Twój zestaw to idealne danie obiadowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...sosy musztardowe to jest jedna z niewielu rzeczy ktora do mnie nie przemawia. Sama nie wiem czemu bo samą musztarde bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie :-) lubię takie smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pogardziłabym takim kurczaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś ja bardzo często smaruję musztardą kotlety z piersi przed panierowanie i są pyszne i Twoja wersja bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie dania, a kurczak z musztardą to duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały domowy obiad - taki chyba każdy z nas lubi najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sosy musztardowe. Fajny i szybki obiadek zrobiłaś a jaki smaczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kurczaka w takim sosie :) Wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię musztardę jako dodatek do sosów. Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)